N
Hej. Jag kan inte få upp stprlekstabellen.Om foten är 18,5cm.. vilken storlek ska ja köpa?
Vertalen 0
1 comments Merk:
Afdeling:
Gebruiksgebied:
Categorie:
Kleur:
Pasvorm:
Buitenmateriaal:
Zool:
Details:
Item nummer:
U kunt meerdere opties selecteren
Aanmelden
Welkom! Voer een gebruikersnaam en wachtwoord in om door te gaan.
Get instructions sent to this email that explain how to reset your password
Er is nu een e-mail verzonden met instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Post melden
Verwijder
Nieuwsbrief
Hejsan svejsan Nellie och vad skoj att du frågar här på sajten! Vinterskor brukar man använda lite längre, och ha lite större plats i. Därför rekommenderar vi att du väljer storlek 30 - då har du en växtmån på cirka 1,5 cm.

Vertalen